fredag 10 september 2010

Kom till Bo&Energidagarna i Lerum, 11-12 Sept

Fick med kort varsel ett erbjudande att komma och ställa ut vid Bo&Energidagarna i Lerum, nu till helgen. Tänkte ställa ut och berätta mer om den patenterade byggkonstruktionen som jag nu är återförsäljare/kontaktperson för här i Göteborgsområdet och omkringliggande kommuner.

Så kom gärna och träffa mig så skall jag berätta mer om framtidens byggkonstruktion. Jag finns i Energieffektiva byggares monter mellan 10.00 och ca 15.00 lördag den 11:e september. Under söndagen så är jag inte där men jag lämnar lite material till de som är intresserade och inte kan komma på lördagen.

Utställningen är öppen mellan 10-15 och har ett 40-tal olika bostads- och energiutställare. Även uppträdanden och visningar kommer att ske. Närmare program hittar du
här.

Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar